Wednesday, April 6, 2011

Pin It

Widgets

SAKIT SAKIT




















































Kepada sesiapa yang ingin mencuba alternative medicine atau rawatan perubatan alami boleh ke Naturopathy Centre yang terletak di Taman Kinrara Puchong. Disini kami telah merawat berbagai bagai penyakit yang telah kami rawat. Seperti Sakit sendi, Denggi, HIV, Tekanan Darah Tinggi, kesuburan wanita dan lelaki, Kencing Manis, Kanser, sakit jantung dan berbagai lagi.
Kami telah bertapak di Taman Kinrara, Puchong lebih kurang 15 tahun, di sini juga menawarkan kounseling untuk pertama kali datang ke Naturopathy centre kami. Kami mempunyai produk sendiri berjenama MAS AYU, kami mempunyai 18 produk yang diperbuat daripada rempah ratus, bijiran dan kekacang.

Selama kami disini kami telah berjaya merawat kes kes besar seperti denggi hanya dalam masa dua ari, HIV pula kami telah berjaya menaikan imuniti seseorang dan mengurangkan penyakit berjangkit yang mengerunkan itu. Untuk kencing manis pula yang popular di Malaysia kerana stress yang menglampau dan mengambil gula yang berlebihan tiap tiap hari, kami telah berjaya membantu menurunkan kadar gula didalm badan seseorang, untuk penyakit kencing manis pesakit perlu mendapat nasihat dan kounseling sebelum meneruskan rawatan Naturopathy kami.

Mungkin orang ramai tidak menyedari, bila sudah tua saja perlu mengambil makanan tambahan atau menjaga badan. apabila kita meneingkat usia organ dan imunisasi kita juga akan menurun kerana faktor persekitaran, tempat kerja, 'lifestyle', makanan, usia dan sebagainya. Dengan rawatan kami, MAS AYU dapat mengekalkan imunisasi yang optimum. Yang penting adalah setiap hari perlu kita amalkan. Dengan Mas Ayu tiada kesan sampingan, selamat dan HALAL.

Untuk melihat TESTIMONI sila ke www.masayuglobal.com

No comments:

Post a Comment