Tuesday, April 5, 2011

Pin It

Widgets

ANNUAL GENERAL MEETING MANMP



























Pada 31/3/2011 Persatuan Perubatan Pengamal Alami Malaysia telah mengadakan AGM yang ke tiga. Dirasmikan oleh Chairman Profesor Dr Ananthan Krishnan dan di bantu oleh Setiausaha Agung Puan Furizat Yahya. Mensyuarat ini bermula pada 8.00malam.



Pengerusi memberi kata kata aluan dan mengucap terima kasih kepada ahli ahli persatuan kerana hadir pada malam itu.



Pada mesyuarat itu Puan Furizat membentangkan laporan dan aktiviti untuk tahun 2010 yang telah dijalankan oleh Persatuan Pengamal Perubatan Alami Malaysia. Secara ringkas nya Persatuan telah mendapat kelulusan dari Lembaga Kemajuan Prindustrian Malaysia (MIDA) untuk program 'Upgrading of MANMP's IT Hardware and Web Portal'. Pada 4/2/2010 Puan furizat dan Dr Padma telah menghadiri mesyuarat di TCM untuk perbincangan menumpukan bidang praktis masing-masing serta cara dan praktis mestila mengikut kaedah yang ditetapkan oleh TCM.Pada 18/12/2010, Persatuan ini telah mengadakan Majlis Kesyukuran Makan Malam HIV/Aids Di Swiss Garden Resort, Kuantan.



Pada malam itu juga Persatuan telah melantik Ajk ajk baru dan semua ahli telah pun membaharui keahlian mereka. Ahli ahli juga telah memberi pandangan mereka terhadap persatuan ini amat mengalakan jika meneruskan aktiviti dengan mengunakan perubatan alami.



Mesyuarat kedua akan diadakan pada jangka masa yang dekat untuk berbincang hala tuju dan aktiviti untuk tahun 2011.



No comments:

Post a Comment