Tuesday, February 16, 2016

Pin It

Widgets

SURAT JEMPUTAN RASMI MENGHADIRI TAKLIMAT PENERANGAN REVOLUSI TEKNOLOGI TERKINI UBAT-UBATAN BERASASKAN DARI MAKANAN YANG KINI TELAH MENDAPAT PENGIKTIRAFAN DIPERINGKAT PERUBATAN DUNIA PADA 20 HB.FEB.2016(SABTU).

Salam Penuh Takzim dan Salam Sejahtera pada YDH TAN SRI DATO' SRI/PUAN SRI’DATIN SRI’,DATUK,DATO’/DATIN’,TUAN/PUAN,Semoga berada didalam keadaan Sihat Walafiat bersama keluarga dan diLimpahi Rahmat oleh ALLAH "SUBHANAHU WA TA'ALA" hendaknya.



Merujuk kepada perkara diatas, Saya ingin menjemput YDH TAN SRI DATO' SRI/PUAN SRI’DATIN SRI’,DATUK,DATO’/DATIN’,TUAN/PUAN, bagi menghadiri Majlis TAKLIMAT PENERANGAN REVOLUSI TEKNOLOGI TERKINI UBAT-UBATAN BERASASKAN DARI MAKANAN YANG KINI TELAH MENDAPAT PENGIKTIRAFAN DIPERINGKAT PERUBATAN DUNIA  PADA 2O HB.FEBUARI 2016.






Sebagai makluman YDH TAN SRI DATO' SRI/PUAN SRI’DATIN SRI’,DATUK,DATO’/DATIN’,TUAN/PUAN,produk ubat-ubatan yang berasaskan dari makanan ini telah di’ilhamkan oleh seorang doktor yang dikenali Prof. Dr. Anantha Krishnan (Pengasas / Protector) Siri Produk Alami Mas Ayu dan juga merupakan pakar di dalam bidang makanan dan ubat-ubatan (Sila Rujuk Profil Beliau) telah terpanggil untuk melakukan kajian terperinci selama 20 tahun kepada khasiat bahan mentah makanan dan dapat menghasilkan siri produk Alami yang dapat dijadikan sebagai pengambilan alternatif yang setanding dengan fungsi-fungsi ubat-ubatan barat yang ada hari ini.

Makanan ini boleh dijadikan alternatif yang selamat dan tidak memiliki bahan kimia ataupun dadah bagi kegunaan pengamalan kesihatan harian yang langsung tidak membahayakan umat manusia dan kini telahpun mendapat Pengiktirafan serta permintaan di Peringkat Perubatan Dunia hari ini.

Beliau kini juga telah dicalunkan sebagai Penerima Anugerah“ Nobel Prize Award ”dibidang ubat-ubatan Semulajadi (Alami) di Peringkat Dunia. Butiran Program adalah seperti dibawah:


Tempat   : Classic Ballroom Holiday Villa, Subang Jaya, Selangor Darul Ehsan.

Tarikh    :  20 Hb. Februari (Sabtu).

Masa     : 2.30 pm- 6.00pm.


Program ini juga akan dihadiri oleh Pengurusan Tertinggi 10 Koperasi Terbaik dan terpilih oleh Suruhanjaya Koperasi Malaysia dan Pengurusan tertinggi 10 Ngo Terbaik dan terpilih oleh Suruhanjaya Pendaftar Pertubuhan Malaysia yang aktif serta memiliki keahlian seluruh Malaysia yang memegang amanah bagi mendapatkan kemudahan serta produk yang baik kepada ahli-ahli mereka.

Buat makluman peluang ini merupakan yang terawal bagi kami menguasai pasaran di Malaysia sebelum kami memasuki pasaran permintaan Peringkat Antarabangsa serta tempat adalah amat Terhad juga kami memerlukan maklum balas kehadiran dilampiran yang disediakan agar peluang ini dapat diberikan kepada Koperasi serta Pertubuhan Ngo yang lain yang masih dalam menunggu giliran untuk diberi peluang.




 


Bersama-sama ini juga disediakan sesalinan Profil Prof. Dr. Anantha Krishnan (Pengasas / Protector) Siri Produk Alami buat rujukan YDH TAN SRI DATO' SRI/PUAN SRI’DATIN SRI’,DATUK,DATO’/DATIN’,TUAN/PUAN,Serta memohon kerjasama untuk memberikan sokongan serta perangsang kepada Niat Murni pihak kami bagi mencapai matlamat Misi dan Visi kami ini agar dapat melahirkan ramai rakyat Malaysia yang sihat ,berfikiran Positif ,Berkualiti ,Punyai Kepakaran dan setiasa inginkan kehidupan yang Aman dan dikenali di Mata Dunia dimasa mendatang, Insyallah.

Kerjasama dan  sokongan YDH TAN SRI DATO' SRI/PUAN SRI’DATIN SRI’,DATUK,DATO’/DATIN’,TUAN/PUAN,Saya dahului dengan ucapan Ribuan Terima Kasih.


“ Satu Tuhan, Satu Dunia,Satu Umat “
Sekian.




Yang Benar,






........................................................................
Y.BHG.  DATO’ HAMZAH BIN ABU BAKAR,
PENGARAH KOPERAT & PROTOKOL

AMYAL SDN. BHD .(952499-W)




MAJLIS TAKLIMAT PENERANGAN REVOLUSI TEKNOLOGI TERKINI UBAT-AUBATAN BERASASKAN DARI MAKANAN YANG KINI TELAH MENDAPAT PENGIKTIRAFAN DIPERINGKAT PERUBATAN DUNIA.
Bertempat / Venue
Classic Ballroom Holiday Villa, Subang Jaya, Selangor Darul Ehsan.
Pada: 20 HB.FEB.2016   Bersamaan: hari SABTU
Aturcara Majlis

2.00 – 2.15pm   Ketibaan VVIP / VVIP Arrival – Y.B.

2.15 – 2.20pm   Ucapan Aluan Pengerusi Majlis / Emcee Welcoe Speech Tuan Dell.

2.20 – 2.25pm   Doa / Prayer – Ustaz Dr.Fuaz Al’ As- Syariah Compliance Advisor.

2.25 – 2.30pm   Negara Ku (National Anthem)

2.30 -  2.35pm   Ucapan Aluan Pengerusi / Chairman Welcome Speech – Ybhg.Dato’
                           Hamzah  Abu Bakar – Director of Coperat & Protocol Amyal Sdn.Bhd.

2.35 -  2.45pm   Tayangan Video  Coperate Wellness Bio-Spectra.

2.45-  3.10pm    Sesi Penerangan - Wellness Bio-Spectra(Siri Produk Alami)
                           Prof. Dr. Anantha Krishnan – Founder/Protector.

3.10 -  3.25pm   Ucapan Perasmian / Launching Speech oleh Ybhg  VVIP.
                           (Menteri /Tim. Menteri)-Gimik Perasmian.

3.25 – 3.35pm    Penyampaian Cenderahati VVIP.

3.35–  3.40pm    Tayangan Video  Presentation-Masalah Bahaya Kehidupan
                            Dunia & Gaya Hidup Sihat bersama Wellness Bio-Spectra product.

3.40–  3.50pm    Tayangan Video  Presentation – Wellness Bio-Spectra product. 

3.50–  3.55pm    Jadual Road Show Preview Malaysia. (Zon Selatan,Utara,Pantai Timur
                            dan Sabah/Serawak).

3.55–  4.05pm    Sesi Soal Jawab Bersama Pakar Perubatan Alami.

4.05–  4.30pm    Minum Petang.

4.30 -  6.30pm    Tamat/End.
Note : Pemeriksaan /Rundingan Kesihatan secara PERCUMA akan disediakan sepanjang
program ini berlangsung.

No comments:

Post a Comment