Monday, September 20, 2010

Pin It

Widgets

CHNP


Ms Radhaa and Ms Shalini posing at Restoran Taj Kuantan















Mr Engku anak jati Jengka


















Di Tanah Prof









Dr Padma menerangkan produk Mas Ayu








Prof sedang menasihat patient di Program Mentakab






Pada 18 September 2010, Mas Ayu team mengadakan program kesihatan di Mentakab, Pahang. Kami bermula pada 5.00 petang hingga 8.00 petang. Kehadiran dua doctor memudahkan kerja kami dalam perundingan kesihatan, Dr Padma dan Prof Dr Ananthan Krisnan. Mr Kenny adalah organizer dan stokist Mas Ayu. Beliau adalah anak jati Mentakab. Beliau mempunyai dewan komuniti di Taman Gopeng, Mentakab


Selepas program di Mentakab Muadz, Shalini, Radhaa dan Dr Padma berjumpa dengan seorang patient di Kampung Paya Luas, Temerloh. Di sana kami melawat dan menghantar produk Mas Ayu dan beliau mempunyai masalah kencing manis, tekanan darah tinggi, kolestrol dan masalah jantung. Beliau amat berterima kasih pada Mas Ayu kerana sudi pergi ke rumah beliau. Di rumah Beliau, Dr Padma memberi nasihat tentang kesihatan dan menerangkan produk mas ayu.Pada pukul 10.00 malam, kami betolak ke Kuantan.


Pada 19 September 2010, Mas Ayu bersarapan pagi di Restoran Taj bersebelahan dengan Megamall Shopping Complex dengan DIC(Drug Intervention Community). Di restoran itu kami berbincang dengan DIC untuk membuka tanah untuk membuat projek di Kuantan di atas tanah Prof Dr Ananthan Krishnan.


Pada hari yang sama, tengahari kami berjumpa dengan Mr Asafuddin Bin Zainuddin, Ms Radhaa dari Mas Ayu menerangkan produk Mas Ayu. Mr Asafuddin membuat rawatan Islam di rumah sendiri. Beliau ditemani isteri mengambil masa 2 jam untuk Ms Radhaa menerangkan produk Mas Ayu. Selepas habis menerangkan Produk. Kami makan tengahari di rumah beliau. Pada masa yang sama, Mr Asafuddin tidak dapat meluangkan masa yang lama kerana beliau ingin menghantar isteri beliau ke Kuala Lumpur. Isteri beliau berkerja di jabatan Kerajaan Putrajaya. Tetapi beliau ada menunjuk beliau berminat dengan produk Mas Ayu.


Pukul 3.00 petang kami bertolak ke Jengka untuk berjumpa seorang kawan lama. Di Jengka Kami berjumpa dengan Mr Engku. Mr Engku seorang yang periang dan peramah. Usia beliau 45 tahun. Beliau hanya tinggal bersama dengan isteri sahaja. Pada mulanya Mr Engku mengajak kami makan di rumah beliau tetapi kerana kelewatan kami mengajak Mr Engku ke restoran yang berdekatan dengan rumah beliau. Di sana kami berbual dan menerangkan produk Mas Ayu. Beliau sangat gembira kerana ada produk yang sangat berkesan untuk kesihatan sejagat. Kami mengambil agak lama menerangkan Produk Mas Ayu kerana beliau ingin mengetahui lebih terperinci.

No comments:

Post a Comment