Thursday, March 24, 2016

Pin It

Widgets

Live Extra Elken | Selesaikan Masalah Jantung


Adakah anda sedang menderita masalah jantung? Pemeriksaan awal dari doktor mengesahkan saluran jantung tersumbat? Anda sedang berhadapan dengan masalah strok? Perlukan belasan atau puluhan ribu ringgit untuk jalani pembedahanangioplasti/by-pass?





Tunggu dulu!!!






Saya syorkan anda cuba dahulu produk Live Extra Elken kerana ia terbukti membantu ramai pesakit jantung.




Apa itu Live Extra Elken?

Live Extra Elken satu-satunya rumusan berpaten yang telah dihasilkan oleh seorang professor pemenang nobel iaitu Professor Dr.Ferid Murad.

Ia dirumus khas untuk meremajakan kembali saluran darah, sekaligus menjaga jantung, darah dan juga saluran darah anda!




Professor Dr.Ferid Murad percaya terjadinya masalah jantung adalah kerana darah menjadi likat disamping saluran darah yang semakin sempit akibat pembentukan plak. Jantung perlu mengepam darah dengan lebih kuat untuk mengatasi masalah itu, akhirnya jantung akan terbeban.

Live Extra Elken dirumus khas untuk :


  • Saluran darah- satu-satunya sumber tenaga bagi penghasilan nitrik oksida(NO). Nitrik oksida ialah pengendur saluran darah yang paling kuat bagi meningkatkan keanjalan saluran darah supaya tekanan yang terjadi di dalam saluran darah dapat diminimumkan
  • Jantung- dengan mengalakkan penghasilan nitrik oksida,livextra boleh menambahkan tenaga dan meningkatkan aktiviti selular serta melindunginya daripada akibat radikal bebas.
  • Darah- meminimumkan peredaran lipid,kolestrol dan homosistin di dalam darah yang menyebabkan kepekatan darah dan berkeupayaan tinggi melindungi kerosakan akibat radikal bebas.

Mengapa perlu cuba Live Extra Elken?

Produk yang telah terbukti menyelamatkan banyak nyawa manusia yang menghadapi masalah berkaitan jantung. Malah, penggunaan Live Extra adalah jauh lebih murah jika dibandingkan dengan kos pembedahan untuk angioplasti/by-pass



Bagaimana menggunakan Live Extra Elken?

Cadangan pengambilannya adalah setiap hari 2 paket iaitu diwaktu pagi dan malam sebelum tidur. Ambil Live Extra Elken ketika perut kosong.


Harga sekotak Live Extra Elken (15S) = RM2xx

ATAU

Pakej lengkap penjagaan jantung = RM7xxx atau RM3xx (bulanan)

Bertindak sekarang! Tindakan awal mampu menyelamatkan nyawa anda!

Call me sera 0109161883

2 comments:

  1. Please Visit Now For New Movies And Gamez Softwarez Etc...

    http://b4ufreemovies.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. bocoran keras untuk bitcoin klick disini

    https://www.infreesign.blogspot.com/2018/07/bocoran-keras-untuk-bitcoin.html

    ReplyDelete